- • Грузовой с/х транспорт
- • Запасные части для сельхозтехники
- • Зернопогрузчики, зернометатели
- • Кормозаготовительная техника
- • Мини-техника
- • Оборудование для тракторов
- • Опрыскиватели
- • Погрузчики
- • Посевная техника
- • Почвообрабатывающая техника
- • Прицепы и полуприцепы
- • Протравливатели семян
- • Техника для внесения удобрения
- • Техника для животноводства
- • Техника для полива и орошения
- • Техника для садоводства
- • Тракторы сельскохозяйственные
- • Уборочная техника
Статьи тракторы сельскохозяйственные, подробности относительно тракторов сельскохозяйственных
Тракторы сельскохозяйственные
ДТЗ 5244НРХ – КОРИСНИЙ ВИНЯТОК З ПРАВИЛ
З будь-яких правил неодмінно є винятки. Вважається, що міні трактор – це максимально проста машина, завдання якої – «тягнути лямку», а зручність експлуатації – це справа десята, не кажучи вже про комфорт. Сьогодні більшість недорогих міні тракторів на ринку України цілком відповідають цьому правилу.
Але, як ми говорили, зустрічаються і приємні винятки. І найбільш яскравим і корисним винятком є повнопривідний 24-сильний трактор ДТЗ 5244НРХ.
В повній мірі зберігаючи всі основні переваги міні тракторів (прийнятну ціну, економічність, маневреність, компактність та простоту обслуговування), ДТЗ 5244НРХ пропонує його власнику набагато вищий рівень якості життя. Завдяки продуманості та точності конструкції, робота на цьому тракторі набагато продуктивніша та комфортніша, ніж на близьких за призначенням та потужністю двигуна тракторах інших марок. До того ж, виробники настільки впевнені у високій якості свого трактора, що надають покупцю 2 роки гарантії – погодьтесь, для міні трактора це рідкість.
Чим ще, окрім сучасного стильного дизайну, відрізняється ДТЗ 5244НРХ від своїх найближчих «родичів»– численних донгфенгів, джинм та інших ксинтаїв? Давайте розберемося детально.
Насамперед, звернемо увагу на двигун. Його робочий об’єм збільшено з 1,53 літра (стандарт для інших 24-сильних машин) до 1,9 літра, тобто майже на 25%. Як наслідок - покращення ефективності і збільшення терміну служби двигуна. Але головне – запас крутного моменту став таким самим, як і в 30-сильних тракторах. Це означає, що ДТЗ 5244НРХ буде впевнено працювати навіть тоді, коли інші 24-сильні трактори зупиняться від перевантаження.
Під стать відмінному двигуну - посилена трансмісія, практично така ж сама, як у 40-сильних тракторів ДТЗ. Трьохшвидкісна коробка передач та три діапазонна додаткова коробка, встановлені послідовно, дають разом 9 швидкостей руху. Завжди можна обрати оптимальну швидкість для будь-якого виду робіт. А окремий незалежний вузол реверсу дає змогу швидко змінити напрямок руху. Це надзвичайно зручно, коли треба часто їздити «вперед-назад», наприклад, під час орання довгої вузької ділянки. Наявна відчутна економія часу і пального. До речі, трансмісія тут малошумна (а порівняно з Фотонами і зовсім безшумна), але при цьому забезпечує відмінні тягові показники.
Багато цікавих відмінностей і в конструкції ходової частини, в тому числі: окремі насоси гідравліки та рульове управління дають змогу маніпулювати навісним механізмом без втрати керованості передніх коліс трактора; гідравлічний циліндр рульового управління надійно захищений від пошкоджень; колеса закріплені на шпильках, що легко замінити при пошкодженні різьби.
Основний робочий орган трактора – навісна система – також виконана в посиленому варіанті, усі тяги та розпірки мають безступеневе регулювання довжини. Буксирний маятниковий пристрій знімається і встановлюється на місце буквально за декілька хвилин. Для підключення причепа є розетка електроживлення і гідровиходи.
Але давайте згадаємо, з чого починалась дана стаття - з комфорту і зручності експлуатації. І ось в цьому питанні ДТЗ 5244НРХ фактично поза конкуренцією. В основі концепції побудови робочого місця водія цього трактора є зменшення втоми під час роботи і, таким чином, значне покращення продуктивності праці. Були задіяні новітні комп’ютерні методи моделювання дій водія. На основі результатів цього спроектована ергономіка розміщення всіх органів керування трактором. Усі важелі і перемикачі розташовані по боках, центральна частина повністю віддана водієві: просторо та зручно, ніщо не перешкоджає і не чіпляється. Тому випадкові перемикання механіки або електрики повністю просто виключені.
На додачу – багато приємних ергономічних «дрібниць»: ґумовий килимок на пласкій підлозі місця водія, пружні антифрикційні ручки на всіх важелях, педалі з ґумовими буртами та ін. Сидіння водія - підпружинене, відкидається вперед, щоб був доступ до ящика інструментів. Відстань від сидіння до кожуха рульової колонки легко регулюється в залежності від індивідуальних побажань власника. Панель приладів чудово читається за будь-якого освітлення та надає повну інформацію про стан систем і агрегатів трактора.
На відміну від більшості компактних тракторів, посадка та висадка з ДТЗ 5244НРХ вільно можлива з обох боків, чому сприяють міцні додаткові підніжки, поручні на задніх крилах і дзеркала заднього виду, які не затуляють собою бокові отвори. Задні крила, до речі, широкі та міцні: надійно захищають від бруду, що летить з-під коліс і дозволяють додатково змонтувати на них козирок від сонця і навіть закриту кабіну.
В цілому, про особливості та переваги ДТЗ 5244НРХ можна написати цілу книгу, тут ми не згадали навіть їх маленької частини із загальної кількості. Наприклад, про датчик наявності води в паливному фільтрі, значення якого важко переоцінити, зважаючи на нашу якість палива. При цьому роботи з удосконалення трактора не припиняються, хоча він уже зараз на роки випереджає інші відомі тракторні бренди за рівнем ергономіки, безпеки, зручності та комфорту, за надійністю систем і агрегатів та за комплектацією. Вдосконалюються схеми технічного обслуговування, в тому числі і в період 2-річного гарантійного строку. При цьому ціна залишається такою ж доступною.
Ось так і виходить, що найбільш правильним для українського аграрія є трактор, що є винятком із загального правила – ДТЗ 5244НРХ.
Телефон: +38 (0562) 344-555
email: Orlova@amt.dp.ua
Контактная особа: Орлова Анастасія Олександрівна (ТОВ "АМТ Трейд")
Дата добавления: 02.10.2018